Zajazd u Zenka

blog na ciekawe tematy

Alternatywny panel boczny
Losowy artykuł
Szukaj
  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Finanse
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda
  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Finanse
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda

Nie znaleziono Widżetów w opisie Panelu Bocznego

Nie znaleziono Widżetów w opisie Panelu Bocznego

cukierki z logo
Reklama

Jak słodyczami przykuć uwagę klienta?

12 czerwca 2020

Na pozór brzmi to nielogicznie. Wydaje się, że działania reklamowe, zorientowane na pozyskanie klientów i folgowanie apetytowi na cukierki, nie mają ze sobą nic wspólnego. A jednak! Zobacz, jak cukierki reklamowe mogą przywiązać do Ciebie odbiorców Twoich produktów.

Jeśli oferujesz na sprzedaż maszyny drukarskie albo budujesz mieszkania pod klucz, sprawa kuszenia Twoich klientów za pomocą cukierków z logo może wydać Ci się niewarta zachodu. Uznasz pewnie, że klienci skupiają się na kosztownej inwestycji i nie w głowie im takie drobiazgi, jak łasowanie słodkości. To błąd! Powodzenie w reklamie zależy także od tego, z czym się kojarzy Twoja firma.

Cukierki reklamowe – jak to działa?

Spontaniczne decyzje zakupowe, czy inwestycyjne, u większości osób sterowane są emocjami. Te zaś z kolei pojawiają się pod wpływem wspomnień, skojarzeń i nastrojów. Jeśli Twój klient pamięta, że w dzieciństwie zajadał się cukierkami u cioci, której dom był dla niego ulubionym miejscem do eksploracji, to smak słodyczy skojarzy mu się bardzo pozytywnie. Poczęstowany cukierkiem z logo powiąże te beztroskie sceny z dzieciństwa z Twoim produktem, przenosząc przyjemne uczucia na to, co mu oferujesz. I decyzja o zakupie gotowa!

Cukierki z logo – co na to klienci?

Mnogość reklam słodyczy w telewizji powoduje, że wszyscy bez problemu rozpoznajemy opakowania popularnych cukierków. Dla ściągnięcia i przykucia uwagi potrzebna jest nowość! Twój potencjalny klient na pewno zwróci uwagę na miseczkę cukierków w nietypowych papierkach. Nawet jeśli nie skusi się i nie spróbuje, z pewnością z zainteresowaniem spojrzy, co takiego przedstawia rysunek.

Gdy będzie to Twoje logo, najlepiej opatrzone poniżej adresem internetowym, w pamięci klienta zasiane zostanie ziarno. Teraz staje się jasne, że cukierki z logo to nie tylko miły drobiazg, ale też całkiem sprytne narzędzie. Wystarczy z niego skorzystać, aby przekonać się ostatecznie, ile dobrego mogą zdziałać cukierki reklamowe.

napoje promocyjnenapoje reklamowereklamawoda z logo
Przez Joanna
napoje reklamowe
 Poprzedni
Nietypowa reklama, która zapadnie w pamięć
Nowszy 
Idealne tynki dla naszego domu

Może Ci się spodobać

Cukierki z logo – czy to dobry pomysł?
5 czerwca 2020
Oranżada – smak dzieciństwa
5 czerwca 2020
cukierki reklamowe
Słodycze reklamowe – słodka inwestycja
14 sierpnia 2020
Polecamy: Salon sukien ślubnych - FULARA&ŻYWCZYK

Kategorie

  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Kuchnia
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda

Najnowsze wpisy

  • Książki kucharskie z deserami 5 stycznia 2021
  • Energooszczędne oświetlenie w domu 15 grudnia 2020
  • Dodawanie strony do katalogów pomoże w pozycjonowaniu 30 października 2020
  • Zdecyduj się na własne mieszkanie 27 października 2020
  • Dlaczego warto zadbać o wnętrze domu? 21 października 2020
Bard Motyw przez WP Royal.
Wróć na górę